andreavl
1 Jan 1970
Øreklokker med blåtann
Hei
Er det noen som kan anbefale noen øreklokker med blåtann? Jeg har ikke behov for mikrofon, men de skal brukes like mye ute som inne så må tåle regn.
Mvh
Andreas
18 Aug 2021
#1Prøv Jabra Elite 75t ekte trådløse ørepropper er de beste Bluetooth-øreproppene fordi de høres bra ut, føles behagelige og gir bekvemmeligheten ved å være helt kabelfrie. - zippy
18 Aug 2021
#2Klokker eller propper? Jeg har prøvd Blåtann propper inni klokker og det er ikke noe særlig:D Og skal det brukes i arbeid eller på trikken? Eller begge? men der er det helt klart forskjell og mye forskjell på type øre. På meg passer ingenting av propper. - Thunder0123
18 Aug 2021
#3Huawei best i test. https://www.tek.no/test/i/eKrKMQ/huawei-freebuds-4i
Finn bedrifter
Se alleIsekk
iSEKK har containerutleie og containersekker til sortering av avfall. iSEKK henter avfallet ditt, isekk eller container.
ISOLA
Clas Ohlson
Jeløy Ved
De gjentar suksessen med vedlotteri i 2015! Som du forstår, er det mulig å vinne gratis ved! De dobler også gevinsten for de som betaler tidlig! Bestill din ved levert en uke i høst, og den kommer på "vedbussen" til en gunstig spleisefrakt!
Jonas Vinduer
Jonsered
Jotun AS
Karlshusgarasjene
En tradisjonsrik leverandør av kundetilpassede garasjer Siden 1960 har Karlshusgarasjene levert mer enn 10.000 garasjer i ypperste kvalitet.